lördag 16 april 2011

Rhooooodos!!

Hej allesammans!

Sorry för att jag, Robert, har varit så sjukt inaktiv och tyst på internet de senaste 9 dagarna. Förklaringen är enkel; det har varit helt sjukt mycket att göra, att lära, att upptäcka. Dessa tre nämnare har gjort dessa dagar till bland de roligaste och mest intensiva i mitt liv. Helt underbart, verkligen!

Jag har alltså bott på Rhodos i lite över en vecka nu och ÄLSKAR stället. Staden, Ön, Folket, allt är underbart. Och mitt team är underbart!

Jag är verkligen osäker på vad jag får och inte får skriva här med tanke på olika policies och så vidare, därför går jag inte in så mycket på jobbet.

Jag kan däremot med glädje säga att jag trivs. Jag har varit runt på HELA ön, och har ätit SÅÅÅÅ mycket grekisk mat.

Vi bor mitt i centrum, alla guider i samma byggnad. Dock har alla sina egna lägenhetsrum, dock med gemensamt kök.

Imorgon är det min första dag på flygplatsen och på måndag håller jag välkomstmöte.

Mycket nytt och spännande de kommande dagarna alltså.

Men ni alla får gärna adda mig på skype, där jag går under namnet robert.sundholm

Jag har inte internet rummet ännu, så får sitta på kvarters-cafét, så tänkte bara få tag i ett head-set först. Men jag kommer vara ledig om kvällarna, så nästa vecka någon gång får den som vill lite skype-tid med mig.

Har även varit lite dålig med plåtandet, men glömde ändå kamerasladden hemma. Men ska nog på något vis kunna få upp några bilder på facebook kommande vecka!

Det var allt från mig nu, och i fortsättningen ska jag vara bättre på updates!

With love,

Robert

Inga kommentarer: