tisdag 19 april 2011

This is the way

Från Roddan-Robban (Robert):

This, this is the way, this is the way i want to live...

Sjungandes på den låten cruisar jag längs med rhodos östkust med solen i ansiktet genom vindrutan.
På väg mot service. Underbart!

Mina introdagar här på Rhodos är nu slut och jag går i uniform. Jag har redan hunnit med flygplats, där jag fick göra 5 sändebussar och 2 körbussar. Sjukt kul!

Dagen efter, på måndagen, höll jag tillsammans med en kollega välkomstmötet på en restaurang här i byn.

Nu sitter jag på kontoret i min stiliga uniform och ska snart ut på uppdrag, spännande.

Ikväll blir det Grekisk Afton, sedan följt av en öl på guidebaren.

Och på torsdag är min första lediga dag.. Glädjer mig helt vilt mycket! Ska nog ligga och slappa i solen hela dagen!! Jämna ut brännan lite kanske. Skulle verkligen behövas bli lite brunare på magen !

Och jag ska snart få tummen ur och skaffa mig head set så vi kan skype:a!

Men min prio nummer 1 just nu är att pallra mig iväg och äta en Pita Gyros Plate. Har lixom blivit lite av min special. Då får man två gyrosrullar med pommes i, samt att man får en tallrik med lösa pommes :) MUMS!

Så, det var allt för mig!

Adios, friends!

//Robert

Inga kommentarer: